ABOUT | MALICIOUS.X

ABOUT


【特殊メイクを日常に】をコンセプトに普段映像でしか見る事の出来ないリアルな物を提供します。


【発送について】
最短のお届けをご希望の方は配達希望日を「希望なし」にし、備考欄に(最短希望)とご記入ください(コンビニ払い、銀行振り込みの場合はあくまで目安です)

発送前に全て商品の点検を行っているため
修正、クリンナップに時間がかかる場合がございますので発送までお時間をいただく場合がございます



本商品はハンドメイドです。
発送前に確認しておりますが
既製品のとは違い多少の作業工程で出る細かい傷、接着剤のはみ出し、歪みがございますので
ハンドメイドに理解のある方のみご購入をお願いいたします。


カスタムオーダーも受け付けております。
義眼の種類、変更など(オーダーは別途料金をいただく場合かございます。)
ご相談がある方は【contact】からお問い合わせ下さいませ


映像、舞台、撮影小物、衣装等リースや制作も行っております。
詳細についてはお問い合わせ下さい




※ オーダーする場合 料金は前払いになります。
長期取り置きは出来かねますので
オーダーの注文がお決まりになりましたら
事前に料金をご用意いただいた上でオーダーをお願い申し上げます。

オーダーに関わらず発送後のキャンセルや、変更は不良以外
出来かねますのでご了承下さい。


【修理について】
基本修理は義眼、歯、ツノの造形物のみ対応しております。
バッグやお財布等のファスナーの修理は出来かねますがご相談いただければできる範囲内で対応はさせていただきますのでまずお問い合わせ下さいませ。

【返品交換の注意事項】

・商品に欠陥がある場合を除き返品には応じません

また商品はハンドメイドですので、多少の違いや細かい傷、接着剤のはみ出しがある場合がございますので神経質な方はご購入を遠慮下さい。

【返品、交換ができない商品】
・お客様の都合による返品交換は原則お受けしておりません
(サイズが合わない、イメージと違う、間違えて購入した等)
サイズに関しましてはサイズ表をご確認いただき十分ご注意の上お買い求めください

商品についてご不明な点がある場合は
お問い合わせからご連絡お願い致します。


・ご使用済みの商品(タグ、パッケージ等の付属品がついていないもの、洗濯済みの商品)
・煙草や香水、ペット等移り香がある商品
・ご連絡無くご返送になられた商品
・お受け取りから3日以上経過している商品
(商品に不良が見つかった場合でも商品のお受け取りから3日以内にご購入ご本人様からご連絡がない場合はお受けしかねます)
・お客様の元でキズまたは破損・汚損が生じた商品
・転売目的で購入された商品(弊社が転売目的と判断した場合を含みます)
・過度の返品・交換を繰り返している場合
・PCやスマートフォンで閲覧という特性上、商品の画像が実際の色味とは異なる場合がございますが、当方の不備としては扱いません。


【弊社の不備による返品交換】

・商品に不良があった
・間違った商品が届いた

上記のような弊社都合につきましては
お手数ではございますが3日以内にご連絡の上返送いただければお客様には手数料、送料一切掛からないよう代替え品をお送りさせていただきます。
※返送期間はお受け取りから7日以内

また代替え品の用意が困難な場合は返金にて対応させていただきます

お送りいただいた商品は弊社にて返品、交換の判断をさせていただきますので予めご了承下さい

商品お受け取りより3日以内にメールでのご連絡が無い場合は、その後商品に不良が見つかりましても、ご返品をお受け致しかねます

なお返品・交換のご連絡を頂いても、返品期間までにご返送が無い、ご連絡が途切れた場合は、お取引頂いた物と判断させて頂きます


不良品の確認は発送前に十分チェックしておりますが、お客様ご自身でも必ず商品到着後すぐに破損等の有無をご確認頂きますようお願いいたします。



※「クーリングオフ」は訪問販売などに適用される制度です。弊社のインターネット通販は、お客様のご了解のもと、アクセスをいただく通信販売の為、クーリングオフ制度は適用されませんので、ご了承ください。







MALICIOUS.X is an original handmade

The product is made in Japan.

Shipping will be done by FedEx
Arrive in about 3-7 days from shipment. (It may differ depending on aviation situation, country delivery.)

Regardless of order, cancellation or change after shipping
Please understand that it cannot be done.




International Shipping

Please note, customs charges may apply for international orders. These charges are unrelated to MALICIOUS.X

Payment can only be made by PayPal or a credit card issued in Japan


[Notes on returns and exchanges]

・ We do not accept returns unless the product is defective.

Also, since the product is handmade, there may be slight differences, small scratches, and adhesive squeeze out, so please refrain from purchasing if you are nervous.

[Products that cannot be returned or exchanged]
・ In principle, we do not accept returns or exchanges due to customer's convenience.
(The size does not fit, the image is different, the purchase was made by mistake, etc.)
Regarding the size, please check the size chart and pay sufficient attention before purchasing.

・ Used products (products without tags, packages, etc., washed products)
・ Products with transfer scent such as cigarettes, perfumes, and pets
・ Products returned without contact
・ Products that have been received for more than 3days
(Even if a defect is found in the product, we will not accept it if the purchaser does not contact us within 3days of receiving the product.)
・ Products that have been scratched, damaged, or soiled by the customer
・ Products purchased for resale (including cases where we determine that they are for resale)
・ When excessive returns and exchanges are repeated
-Due to the characteristics of viewing on a PC or smartphone, the image of the product may differ from the actual color, but we will not treat it as our defect.


[Returns and exchanges due to our deficiencies]

・ The product was defective
・ The wrong item arrived

Regarding our convenience as mentioned above
We apologize for the inconvenience, but if you contact us within 7days, we will send you a replacement product so that there are no fees or shipping charges.

If it is difficult to prepare a replacement, we will refund your money.

Please note that we will decide to return or exchange the item you sent.

If you do not contact us by e-mail within 3days of receiving the item, we will not accept returns even if the item is found to be defective.

Even if you contact us for a return or exchange, if you do not return it by the return period, we will consider it as a transaction.


We thoroughly check for defective products before shipping, but please be sure to check for damage etc. immediately after the product arrives.



* "Cooling-off" is a system applied to door-to-door sales. Please note that the cooling-off system does not apply to our online shopping because it is a mail-order sale that you access with your consent.