Act on Specified Commercial Transactions

Seller

柳田沙智

Seller's Address

〒106-6237

Tokyo港区六本木三丁目2番1号 住友不動産六本木グランドタワー 37F BASE株式会社

Address for BASE Inc., operator of the BASE online shop opening service, is listed here.
Click here to send inquiries regarding MALICIOUS.X.

Contact

Phone number for BASE Inc., operator of the BASE online shop opening service, is listed here.
Click here to send inquiries regarding MALICIOUS.X.

Hours & Shop Information

連絡先:malicious.x888@gmail.com



ご利用規約について
以下のご利用規格を次の通り定めます。

禁止事項
・クレジットカードを不正使用して本サービスを利用する行為
・メールアドレスおよびパスワードを不正に使用する行為
・転売、再販売、その他営利を目的として本サービスにより商品を購入する行為
・当社が配布したクーポン等を、有償・無償を問わず第三者に譲渡する行為
・他の利用者、第三者もしくは当社に迷惑、不利益もしくは損害を与える行為、またはそれらの恐れのある行為

・本サービスにおいて使用されている文言、画像およびデザイン等に関する著作権または商標権、その他全ての知的財産権は、当社またはその他の著作権者等正当な権利者に帰属するものであり、利用者はこれらの権利を侵害する行為を行わないものとします。

・本条の規定に違反して権利者あるいは第三者との間で問題が生じた場合、当社の責めに帰すべき事由によるときを除き、利用者は自己の責任と費用においてその問題を解決するとともに、当社に何の迷惑または損害を与えないものとします。


About Price

販売価格は、表示された金額(表示価格/消費税込)と致します。

About Payment Billing Date

支払方法:クレジットカードによる決済がご利用頂けます。支払時期:商品注文確定時でお支払いが確定致します。

Post pay(Pay ID):

・ Convenience store: Pay on the 10th of the month following purchase: Payment service fee: 350 JPY (tax included)

・ Bank account transfer: Debited account by the 27th of the following month : Payment service fee: Free

Bank Transfer:

Bank Transfer commission fee: 360 yen (w/ tax)

Shipping Date

配送のご依頼を受けてから5日以内に発送いたします。

Notes on Refund and Returning Goods

【返品交換の注意事項】

・商品に欠陥がある場合を除き返品には応じません

また商品はハンドメイドですので、多少の違いや細かい傷、接着剤のはみ出しがある場合がございますので神経質な方はご購入を遠慮下さい。

【返品、交換ができない商品】
・お客様の都合による返品交換は原則お受けしておりません
(サイズが合わない、イメージと違う、間違えて購入した等)
サイズに関しましてはサイズ表をご確認いただき十分ご注意の上お買い求めください

商品についてご不明な点がある場合は
お問い合わせからご連絡お願い致します。


・ご使用済みの商品(タグ、パッケージ等の付属品がついていないもの、洗濯済みの商品)
・煙草や香水、ペット等移り香がある商品
・ご連絡無くご返送になられた商品
・お受け取りから3日以上経過している商品
(商品に不良が見つかった場合でも商品のお受け取りから3日以内にご購入ご本人様からご連絡がない場合はお受けしかねます)
・お客様の元でキズまたは破損・汚損が生じた商品
・転売目的で購入された商品(弊社が転売目的と判断した場合を含みます)
・過度の返品・交換を繰り返している場合
・PCやスマートフォンで閲覧という特性上、商品の画像が実際の色味とは異なる場合がございますが、当方の不備としては扱いません。


【弊社の不備による返品交換】

・商品に不良があった
・間違った商品が届いた

上記のような弊社都合につきましては
お手数ではございますが3日以内にご連絡の上返送いただければお客様には手数料、送料一切掛からないよう代替え品をお送りさせていただきます。
※返送期間はお受け取りから7日以内

また代替え品の用意が困難な場合は返金にて対応させていただきます

お送りいただいた商品は弊社にて返品、交換の判断をさせていただきますので予めご了承下さい

商品お受け取りより3日以内にメールでのご連絡が無い場合は、その後商品に不良が見つかりましても、ご返品をお受け致しかねます

なお返品・交換のご連絡を頂いても、返品期間までにご返送が無い、又はご連絡が途切れた場合はお取引頂いた物と判断させて頂きます


不良品の確認は発送前に十分チェックしておりますが、お客様ご自身でも必ず商品到着後すぐに破損等の有無をご確認頂きますようお願いいたします。



※「クーリングオフ」は訪問販売などに適用される制度です。弊社のインターネット通販は、お客様のご了解のもと、アクセスをいただく通信販売の為、クーリングオフ制度は適用されませんので、ご了承ください。



[Products that cannot be returned or exchanged]
・ In principle, we do not accept returns or exchanges due to customer's convenience.
(The size does not fit, the image is different, the purchase was made by mistake, etc.)
Regarding the size, please check the size chart and pay sufficient attention before purchasing.

・ Used products (products without tags, packages, etc., washed products)
・ Products with transfer scent such as cigarettes, perfumes, and pets
・ Products returned without contact
・ Products that have been received for more than 3days
(Even if a defect is found in the product, we will not accept it if the purchaser does not contact us within 3days of receiving the product.)
・ Products that have been scratched, damaged, or soiled by the customer
・ Products purchased for resale (including cases where we determine that they are for resale)
・ When excessive returns and exchanges are repeated
-Due to the characteristics of viewing on a PC or smartphone, the image of the product may differ from the actual color, but we will not treat it as our defect.


[Returns and exchanges due to our deficiencies]

・ The product was defective
・ The wrong item arrived

Regarding our convenience as mentioned above
We apologize for the inconvenience, but if you contact us within 3days, we will send you a replacement product so that there are no fees or shipping charges.

If it is difficult to prepare a replacement, we will refund your money.

Please note that we will decide to return or exchange the item you sent.

If you do not contact us by e-mail within 3days of receiving the item, we will not accept returns even if the item is found to be defective.

Even if you contact us for a return or exchange, if you do not return it by the return period, we will consider it as a transaction.


We thoroughly check for defective products before shipping, but please be sure to check for damage etc. immediately after the product arrives.



* "Cooling-off" is a system applied to door-to-door sales. Please note that the cooling-off system does not apply to our online shopping because it is a mail-order sale that you access with your consent.